Haku

Katseet jo ensi vuodessa

Poikkeuksellisesta tilanteesta huolimatta sidosryhmien neuvonnan ja riidanratkaisun tehtävät ja prosessit on saatu ansiokkaasti hoitumaan kevään nopean digiloikan jälkeen. Asiakkaiden yhteydenottojen määriin tai yhteydenottotapoihin kuluneen vuoden poikkeusolot eivät ole suuresti vaikuttaneet. Yhteydenottoja on tullut enemmän kuin muutaman aiemman vuoden aikana, mutta korona-liitännäisten asioiden määrä on lopulta yllättänyt pikemminkin vähyydellään kuin suurella määrällä, vaikka korona onkin näkynyt erityisesti matka- ja yritysvakuutusasioissa.

Tapaamiset palveluntarjoajien kanssa ja lautakuntien kokoukset ovat hoituneet etäyhteyksin ja perinteinen seminaarimmekin järjestyi lopulta, vaikkakin striimattuna. 

Toimintamme kehittämisessä olemme pyrkineet jatkuvasti kohden visiotamme näkyvästä, kuuluvasta ja vaikuttavasta FINEstä 2022. Syksyllä alkanut webinaarisarjamme on ollut loistava esimerkki siitä, kuinka olemme uudella tavalla onnistuneet kertomaan toiminnastamme ja ratkaisulinjoista suurelle joukolle sidosryhmien edustajia. Asiakkailta saamme jatkuvasti kiitosta siitä, että meiltä saa kysymykseensä vastauksen ja soittopyyntöihin vastataan nopeasti. Aina voi kuitenkin parantaa ja siinä auttaa saatu palaute. Useamman vuoden tauon jälkeen aloitimme syksyn aikana asiakastyytyväisyyskyselyt asiakkaillemme ja parhaillaan sidosryhmillämme on vastattavana sidosryhmäkysely. Kaikki palaute on tervetullutta ja tärkeää, luemme sen läpi ajatuksella. 

Omasta ja koko FINEn puolesta rauhallista, turvallista ja onnellista joulun aikaa!

Elli Reunanen
toimitusjohtaja
FINE Vakuutus- ja rahoitusneuvonta
 

Kommentointi

Otsikko:
Kommentti:
Nimi:
 

Lähetys epäonnistui. Tarkista, että täytit vaaditut kentät.

Palaute julkaisusta

Voit auttaa meitä kehittämään oppaidemme sisältöjä antamalla palautteesi

Kiitos!