Näissä asioissa autamme
Näissä asioissa autamme
Lue lisää
Hae tietoa ratkaisusta
Ratkaisutietokanta
Lue lisää
Uutiskirje: Yhteydenotoista, sidosryhmäkyselystä ja sijoitusasioiden webinaarista
ti 19. tammikuuta 2021 09.17.06
Kutsu webinaariin sijoitusasioista. Lue digitaalisen identiteetin suojaamisesta lisää.
|
Tammikuu 2021 |
Jos luet viestin mieluummin selaimella, klikkaa tästä
|
|
|
 |
Ajankohtaista |
 |
|
|
|
Yhteydenotot jatkoivat kasvuaan, palautetta sidosryhmäkyselystä
Toimitusjohtaja Elli Reunasen arvioi kirjoituksessaan kasvaneiden asiakasyhteydenottomäärien taustoja, tiivistää sidosryhmäkyselyyn saatuja vastauksia ja kertoo kuinka finanssiasioiden neuvonnan ja riidanratkaisun 50-vuotisjuhlavuosi näkyy FINEn toiminnassa tänä vuonna.
Lue lisää » |
|
|
|
Digitaalisen identiteetin suojaaminen ja vakuuttaminen
FINEn johtava lakimies Harri Isokoski listaa uutisessa digilaitteiden ja sosiaalisen median käyttöön liittyviä perustaitoja, joita jokaisen kansalaisen tulisi hallita oman digitaalisen identiteettinsä suojelemiseksi.
Identiteettiään voi suojata myös vakuuttamalla. Suomalaisten vakuutustuotteiden tarjonnassa on kuitenkin digirikollisuuden mentävä aukko. Tuotteita on tarjolla hyvin vähän, eivätkä ne myöskään korvaa niitä taloudellisia menetyksiä, joita identiteettivarkaus voi aiheuttaa. Olisiko tässä vakuutusyhtiöille tuotekehityksen paikka?
Lue lisää » |
|
|
|
Ilmoittaudu webinaariin:
Sijoitusasiat ja muuttuva maailma
tiistaina 26.1.2021, kello 13-14.
Maksuttomassa webinaarimme käsitellään sijoitusasioita: mitä ollut pinnalla, miten on neuvottu ja mistä on tullut riitoja. Mukana myös tilastokatsaus ja useita esimerkkitapauksia.
FINEn asiantuntijoista mukana:
Jaostopäällikkö Vesa Sainio.
Kutsua voi jakaa organisaatioissa!
Ilmoittaudu webinaariin täältä »
|
|
|
|
Sidosryhmäkyselyssä paljon positiivista palautetta
Sidosryhmäkyselyymme vastanneet yhteistyökumppanimme antoivat paljon positiivista palautetta erityisesti FINEn asiantuntemuksesta, ammattitaidosta, yhteistyökyvystä, objektiivisuudesta, läpinäkyvyydestä ja tärkeydestä.
Toiminnan vaikuttavuutta pidettiin hyvänä sekä yhteiskuntaan että sidosryhmiin päin. Kokonaiskouluarvosana kipusikin neuvonnan ja riidanratkaisun osalta huikeaan arvosanaan 8.9 (asteikolla 4-10).
Kaikissa osa-alueissa oli tapahtunut kehitystä vuoden 2018 kyselyn tuloksiin verrattuna. Eniten parannusehdotuksia ja toiveita tuli tunnettuuden kehittämiseksi erityisesti suuren yleisön suuntaan. Lue lisää » |
|
|
|
Asiakkaan tunnistaminen, huijaukset ja korona näkyivät yhteydenotoissa FINEen
Tiedote 11.1.2021
FINEen otettiin vakuutus-, pankki- ja sijoitusasioissa vuoden 2020 aikana yhteyttä 9300 kertaa. Yhteydenottojen määrä kasvoi 10 %:lla edellisvuoteen verrattuna. Chat-palvelu kasvatti suosiotaan, sitä kautta otettiin yhteyttä FINEen yli tuhat kertaa.
”Trendi puheluiden vähenemisessä näkyi nyt ensimmäistä kertaa FINEssäkin, vaikka puhelin olisi usein nopein tapa selvittää monimutkaisia finanssiasioita"... Lue lisää » |
|
|
|
|
|