Näissä asioissa autamme
Näissä asioissa autamme
Lue lisää
Hae tietoa ratkaisusta
Ratkaisutietokanta
Lue lisää
Uutiskirje: Huomioita, ilmiöitä ja yllätyksiä uudessa vuosikertomuksessa
ti 24. maaliskuu 2020
Kokosimme tuoreen vuosikertomuksemme vuoden 2019 asioista uudella otteella.
Nostamme esiin huomioitamme ajankohtaisista teemoista vakuutus-, pankki- ja sijoitusasioissa. Kerromme myös, mikä yllätti meidät ja ennakoimme tulevaa. Tilastot kokoavat entiseen tapaan kysytyimpiä asioita, riitojen syitä ja niiden määriä palveluntarjoajittain.
|
Maaliskuu 2020 |
Jos luet viestin mieluummin selaimella, klikkaa tästä
|
|
|
 |
Ajankohtaista |
 |
|
|
|
Huomioita, ilmiöitä ja yllätyksiä uudessa vuosikertomuksessa
Kokosimme tuoreen vuosikertomuksemme vuoden 2019 asioista uudella otteella.
Nostamme esiin huomioitamme ajankohtaisista teemoista vakuutus-, pankki- ja sijoitusasioissa. Kerromme myös, mikä yllätti meidät ja ennakoimme tulevaa. Tilastot kokoavat entiseen tapaan kysytyimpiä asioita, riitojen syitä ja niiden määriä palveluntarjoajittain.
Tutustu vuosikertomukseen verkkosivuillamme tai lataa pdf täältä. |
|
|
|
Vapaaehtoiset yritysvakuutukset suojaavat vain rajoitetusti koronaepidemian seurauksilta
Koronavirusepidemian myötä monet yrittäjät ovat joutuneet keskeyttämään liiketoimintansa ja pohtivat nyt, voiko vakuutuksista olla apua taloudellisten menetysten kattamiseksi.
FINEn johtava lakimies Harri Isokoski kertoo tiedotteessa lisää yritysvakuutusten
kattavuudesta.
Lue tiedote täältä >> |
|
|
|
Asiakkaat ovat löytäneet hyvin vakuutusyhtiöiden korona-tiedotuksen
Vakuutusyhtiöiden oma tiedotus koronaviruksen vaikutuksista matkavakuutuksiin on toiminut hyvin.
FINEen on tullut maaliskuun aikana vain jonkin verran kysymyksiä matkan peruuntumisen korvattavuudesta koronavirustilanteen vuoksi. Kriisiturva tai sen puuttuminen sekä erilaiset päivämäärät epidemia-alueiden luokittelussa ovat hämmentäneet ihmisiä.
Kokosimme kysymyksiä ja asiantuntijamme vastauksia Pinnalla nyt -uutiseen verkkosivuillemme.
|
|
|
|
Neuvontamme palvelee puhelimitse ja chatissa normaaliin tapaan
Neuvontamme palvelee etäyhteyksien takaa normaaliin tapaan maanantaista torstaihin kello
10-16. Palvelumme ruuhkautumisen välttämiseksi olemme verkkosivuillamme pyytäneet asiakkaitamme ensin tarkistamaan, onko yhteydenoton syynä sellainen asia, joka selviää ensisijaisesti omasta vakuutusyhtiöstä tai pankista.
Usein palveluiden ruuhkautuessa, asiakkaat ottavat herkästi yhteyttä meihin esimerkiksi laskuihin tai asiakastietoihin liittyvissä asioissa, jolloin joudumme ohjaamme heidät takaisin omalle palveluntarjoajalleen. |
|
|
|
|
|
Jaa: F