Uutishuone

Tutustu uuteen vakuutusvertailuun ja tilaa tuoreet ratkaisusuositukset uutiskirjeenä

ma 6. toukokuuta 2019 09.01.13

Moottoripyörien vakuutukset vertailussa. Tilaa uusi uutiskirje tuoreista ratkaisusuosituksista ja tutustu entistä nopeampaan hakutoimintoon verkkosivujemme Usein kysyttyä -osiossa.
 

Toukokuu 2019

Jos luet viestin mieluummin selaimella, klikkaa tästä
 
 
 

 
 
 
 

Ajankohtaista

 
 
 
 

Moottoripyörien vakuutukset vertailussa

FINE vertasi moottoripyörien vakuutuksia ja teki kattavan julkaisun vakuutusyhtiöiden tarjoamista liikenne- ja kaskovakuutuksista, vakuutusten bonuksista ja niiden hinnoittelusta sekä vahinkojen korvaamisesta.

Bonusten kertymisessä ja alenemisessa on eri yhtiöiden tuotteissa isoja eroja.

Julkaisu on suunnattu erityisesti moottoripyörävakuutusta ottaville ja vakuutuksiaan kilpailuttaville motoristeille.

Tutustu vertailuun: Moottoripyörien vakuuttaminen, Hanna Salo »

 
 
 
 

Asiat ovat samankaltaisia eri 'ombudsman-organisaatioissa'

FINEn kevätseminaarissa Kestävä asiakassuhde nyt ja tulevaisuudessa kuultiin esitys siitä miten samanlaisia tuomioistuinten ulkopuolella ratkaisuja tekevien organisaatioiden (ombudsman) asiat ovat.

Kansainvälistä ombudsman-verkostoa johtaneen, nykyisin Kanaalisaaten Principal Ombudsman & Chief Executive, Douglas Melville kiteytti esityksensä seuraavasti:

'Dealing with and learning from complaints are as important for successful businesses as working to avoid them in the first place. Problems should not be treated as a problem but as an opportunity to learn. Complaints, if valid, provide an opportunity to listen to customers about what you have done or what you have failed to do. Treat that as a chance to do what you do better'.

 
 
 
 

Tilaa uusi uutiskirje tuoreista ratkaisusuosituksista

Uusi, pelkästään ratkaisusuosituksiin keskittyvä uutiskirjeemme on nyt tilattavissa. Uutiskirje sisältää viimeisen kuukauden aikana julkaistut FINEn ratkaisusuositukset ja se lähetetään tilaajille sähköpostitse joka kuukauden 11. päivä.

Verkkosivuillamme olevasta ratkaisutietokannasta löytyvät edelleen aiemmin julkaistut ratkaisusuositukset. Niitä voi hakea esimerkiksi ratkaisupäivämäärän, asiasisällön tai ratkaisun antajan mukaan.

Tilaa uutiskirje ratkaisusuosituksista täältä »

 
 
 
 

Lisäsimme hakutoiminon usein kysyttyihin kysymyksiin 

Neuvonnassa toistuvat usein samat kysymykset. Asiakkaita askarruttavat esimerkiksi koti-, yksityistapaturma- ja vastuuvakuutukset sekä sijoittamiseen, tilinkäyttöön, lainoihin ja maksamiseen liittyvät asiat.

Uusi hakutoiminto 'Usein kysyttyä' -osiossa verkkosivuillamme helpottaa ja nopeuttaa löytämään vastauksia moniin kysymyksiin. 

Tutustu Usein kysyttyä -osioon »

 
 
 
 

Asiakasyhteydenottojen määrät ja syyt mukana uudessa vuosikertomuksessa

Vuoden 2018 vuosikertomus kokoaa laajasti FINEen tulleiden asiakasyhteydenottojen syyt, aiheet, määrät ja käsittelyajat. Yhteydenotot on jaettu asialuokittain vakuutus-, pankki- ja sijoitusasioihin.

Vaikka yhteydenottojen kokonaismäärä hieman aleni edellisvuoteen verrattuna, ei asioiden jakaumassa sektoreittain tapahtunut juurikaan muutoksia. Toiminnassa painottuivat erityisesti neuvonta-asiat ja riita-asioiden määrä laski.

Lue lisää FINEn vuosikertomuksesta 2018 »

 
 
 
 

Chat osaksi asiakaspalvelua

Chat-palvelukanava tuo nyt oman lisänsä perinteisen puhelinneuvonnan ja sähköisen yhteydenottotavan rinnalle neuvontaamme.

Chatin kautta meihin saa yhteyden nopeasti ja halutessaan anonyymisti.

Palveluaikojemme ulkopuolella on chatin kautta mahdollista jättää soittopyyntö.

 
 


 

Porkkalankatu 1, 00180 Helsinki  |  www.fine.fi

 

 

Kerro kaverille
uutiskirjeestämme

 
 
  Tilaa uutiskirje, peruuta tilaus tai vaihda sähköpostiosoitteesi tästä.  
 
 
  Powered by Postiviidakko